Tuesday, December 30, 2014

LAGI2 CMD REVELL - MARKETING PLAN



FAQ - SOALAN JAWAB

 Saya dah buat pra daftar percuma CMDPower2u. Bagaimana cara nak join ahli berbayar?
» Login username dan password CMDPower2u anda. Kemudian ikuti arahan yang diminta
 Bilakah saya perlu buat pembelian ulangan 100pv / RM138 setiap bulan?
» Contoh; anda join pakej CMD pada bulan Ogos. Jadi pada bulan Ogos, anda sudah maintain dan layak menikmati bonus harian/bulanan. Untuk menikmati bonus bulan September pula, anda mesti membuat belian ulangan 100pv / RM138 sebelum berakhirnya bulan Ogos. Untuk bulan Oktober, anda mesti buat belian ulangan sebelum berakhirnya bulan September. Begitulah pada bulan-bulan seterusnya untuk melayakkan anda menikmati bonus.
 Saya terlupa nak buat pembelian ulangan (maintain) pada bulan Ogos. Adakah saya boleh terima bonus pada bulan September?
» Anda hanya layak menerima Insentif Penajaan sahaja pada bulan September. Anda TIDAK LAYAK untuk menerima bonus lain seperti Insentif Pasangan, Insentif Perkembangan Kumpulan, Insentif Blue/Black Diamond.
 Apa yang saya akan terima setelah membuat pembelian ulangan 100pv / RM138 setiap bulan?
» Setiap kali anda membuat pembelian ulangan 100pv / RM138, anda akan menerima 2 botol CMD 65ml.
 Berapakah bayaran yang perlu saya lakukan untuk pembelian ulangan (maintain)?
» Pembelian 2 botol CMD 65ml = RM138 + Kos Pos RM10 (Semenanjung) atau RM30 (Sabah Sarawak). Jumlah bayaran RM148 (Semenanjung), RM168 (Sabah Sarawak). Anda juga boleh terus membeli sendiri di HQ Kuala Lumpur, cawangan Sarawak (Kuching), cawangan Sabah (Kota Kinabalu) atau di stokis-stokis terpilih.
 Saya terlupa nak buat pembelian ulangan (maintain) pada bulan Ogos. Ada cara lain tak untuk saya layak terima bonus pada bulan September nie?
» Pada bulan September, anda mesti buat pembelian 4 botol CMD 65ml iaitu sebanyak RM276. Untuk pembelian 2 botol CMD 65ml (yang pertama), anda layak menikmati bonus bulan Oktober. Manakala 2 botol CMD 65ml (yang kedua) untuk melayakkan anda terima bonus bulan September.
 Saya join pakej Silver pada bulan Ogos. Adakah saya sudah buat belian ulangan (maintain)? Adakah saya layak terima bonus untuk bulan September?
» Tidak! Jika anda join pakej Silver, anda hanya layak bonus untuk 1 bulan sahaja (bulan Ogos). Untuk layak bonus bulan September, anda mesti buat pembelian ulangan sebelum berakhirnya bulan Ogos.
 Saya join pakej Gold pada bulan Ogos. Adakah saya sudah buat belian ulangan (maintain)? Adakah saya layak terima bonus untuk bulan September?
» Jika anda join pakej Gold atau Diamond, anda layak terima bonus untuk 2 bulan (bulan Ogos dan September). Anda tidak perlu maintain untuk bulan September. Tapi untuk layak bonus bulan Oktober pula, anda mesti buat pembelian ulangan sebelum berakhirnya bulan September.
 Saya dah join pakej Diamond (6 botol). Saya rasa rugi lah. Sebab CMD saya tak habis lagi. Pastu kena maintain setiap bulan pulak. Macamana nie?
» Sebenarnya anda tidak rugi. Contoh; anda join Diamond. Dapat 6 botol. Mungkin 1 botol anda gunakan untuk kegunaan sendiri. 5 botol lagi, anda boleh jual kepada orang lain. Dapat modal semula. Anda juga boleh jadikan ia sebagai hadiah kepada adik beradik, sahabat handai, saudara mara dll. Mereka boleh amal dan merasai khasiat CMD. Akhirnya mungkin mereka tertarik untuk join pakej CMD di bawah rangkaian anda.
 Saya dah join pakej Silver. Boleh tak saya nak upgrade kepada pakej Gold atau Diamond?
» Boleh! Anda layak untuk upgrade kepada mana-mana pakej Gold atau Diamond.

No comments: